Sponsoren

 

Sponsoren


 

 

Kennispartners


 

Think+DO is een design consultancy dat is opgericht door Albert Gast. Think+DO is actief op het gebied van Design Thinking, Service Design en Brand Design. Think+Do heeft projecten uitgevoerd voor bedrijven als Philips, ING, PLUS Retail en New Motion. Daarnaast is Albert Gast docent bij Emerce en Beeckestijn Business School en is hij regelmatig gastdocent bij diverse universiteiten en hoge scholen.

 


Beeckestijn Business School biedt op dit moment diverse interessante opleidingen aan op post-HBO en postdoctoraal niveau, zoals Digital & Online Marketing, Social Media, Online Communicatie & Social PR, Cross Media, Campagne Management, NIMA eMarketing en Customer Experience & Multichannel Management. www.beeckestijn.org

 

Mediapartners


Platform voor Klantgericht Ondernemen(PvKO) ontwikkelt een netwerk van ondernemers, pvko-logo_grootleidinggevenden en professionals die op het gebied van CRM en klantgericht ondernemen kennis en ervaringen met elkaar delen en ontwikkelen en openstellen voor de buitenwereld. Leden dragen door hun lidmaatschap en betrokkenheid een steentje bij aan onze maatschappelijke missie om een klantgericht Nederland te stimuleren ten behoeve ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties).  Jaarlijks bezoeken ruim 1500 CRM professionals onze bijeenkomsten waaronder de maandelijkse inspirations, kennissessies en executives. Andere activiteiten zijn: het jaarlijks marktoverzicht, verschillende co creatiebijeenkomsten rondom diverse domeinen en bijdragen aan het wekelijkse radioprogramma De Grote BNR Klantenshow. www.pvko.nl

 

logoHet Platform Innovatie in Marketing (PIM) is het kennisnetwerk op het raakvlak van marketing, innovatie en technologieen. We willen de commerciële slagvaardigheid van onze leden vergroten en van Nederland het meest inspirerende Marketingland van Europa maken. PIM heeft rond de 900 leden. http://www.pimonline.nl/

 

Marketingfacts Logo HDSinds de oprichting in 2002 heeft Marketingfacts haar positie als hét Nederlandstalige kennisplatform op het gebied van interactieve marketing steeds verder versterkt. Marketingfacts gaat niet voor het snelle nieuws. De focus ligt volledig op het delen van kennis, gericht op de ontwikkeling van de marketingprofessional. Dit gebeurt onder andere via Marketingfacts.nl, waar op jaarbasis zo’n 2.000 blogposts worden gepubliceerd. Deze artikelen worden veelal geschreven door de 300 bloggers die voor Marketingfacts actief zijn. Dit zijn stuk voor stuk experts op hun vakgebied. Hiermee is Marketingfacts in staat het brede spectrum van online marketing af te dekken. www.marketingfacts.nl

 

bijgespijkerdBijgespijkerd is de meest frisse marketing- en mediablog van Nederland, dat zich specifiek richt op inhoudelijke artikelen op het gebied van digitale marketing en nieuwe media. Veel voorkomende thema’s zijn bijvoorbeeld sociale media, social networking, campagnemanagement, mobiele marketing en digital branding. Deze brede insteek brengt een grote variatie aan berichten met zich mee, van algemene en praktische marketing posts, tot persoonlijke ervaringen van de bloggers. Bijgespijkerd gaat voor kwaliteit! www.bijgespijkerd.nl

 

adfogroep-logoWie zaken wil doen met marketing- en communicatie professionals werkt samen met Adfo Groep: marktleider in marketing- en communicatie uitgaven. Adfo Groep helpt professionals zich verder te ontwikkelen en bedrijven hun business te vergroten. Het crossmediale platform omvat leidende merken en heeft het grootste kwalitatieve bereik onder marcomprofessionals in Nederland. http://www.adfogroep.nl/

 

fespaFESPA Nederland is een organisatie voor producenten in de markt van visuele communicatie producten. Alle bedrijven die zich bezig houden met de vervaardiging van deze producten zijn welkom bij FESPA Nederland. Wij werken vanuit de basis gedachte dat we door het verbinden van ondernemingen en kennis, ondernemers helpen steeds in te kunnen spelen op de veranderende vraag van de markt. http://www.fespanederland.nl/

moaDe MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. De MOA streeft naar een ledenbestand van gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus. Kennis maken en kennis delen staat centraal in deze missie. http://www.moaweb.nl/

 

customerfirst-1Bedrijven zullen zich moeten onderscheiden door extreme klantgerichtheid en dat kan door toevoeging van de human touch. Als alles digitaal wordt, wordt menselijk contact schaars. En datgene wat schaars is, krijgt waarde en wordt strategisch.De rol van de customer experience manager is de klant binnen de organisatie te vertegenwoordigen: the voice of the customer. De beleving van de klant bestaat uit de som van de ervaringen opgedaan bij alle klantcontactmomenten. Is de klant hier mee geholpen? Dat is de vraag die voortdurend centraal staat. Alles moet kloppen.”Dat is waar CustomerFirst over gaat. We leveren met het magazine, de website en de live events vakinhoudelijke informatie voor strategische managers (je denkt erover) en operationele managers (je handelt ernaar). http://customerfirst.nl/

 

WIJ VERBINDEN ORGANISATIES MET JONG DIGITAAL TALENT
De wereld is sneller aan het veranderen dan ooit. De digitale transformatie vraagt erom dat bedrijven zich gaan aanpassen. IT is onderdeel geworden van de primaire klantprocessen en het gebruik van (mobiele) websites en apps dragen wezenlijk bij aan klantgemak, klantbeleving en koopgedrag. We staan aan de vooravond van ‘The Internet of Things’ en iedere business wordt (deels) digital. Hoe vind en bind je de digitale talenten van morgen om je digital transitie mede vorm te geven? Er is een groeiend tekort aan digitale marketingkennis.
Wij, als SCHAAL+, spelen hierop in door organisaties en young professionals te begeleiden bij het investeren in hun eigen DNA. Wij willen bedrijven helpen om op tijd aan te passen en voorop te lopen in de digitaliserende wereld. Wij creëren een waardevolle verbinding tussen de digitale talenten van vandaag en morgen, en organisaties die digitalisering hoog op de agenda hebben staan. Wij leiden jonge academici en hbo-ers op middels een werken-leren programma waarbij kennisverrijking en kennisdeling de basis vormen. Het leren is gericht op inhoudelijke digital kennis, persoonlijke ontwikkeling en adviesvaardigheden. schaalplus.nl